LIstopad 2009

Tak, a v listopadu nemám ani jednu fotku. To je tak - chcípnul mi počítač. Chcípal dlouho, pomalu, nechtěla jsem ho zbytečně trápit přenosem fotek z foťáku, což bylo něco, co nesnášel... natož pak třeba otevření Photoshopu... nebo jenom Zoneru... takže od léta mám všechny fotky na fotokartičce, přenesla jsem si opravdu jenom drobnosti, které jsem chtěla hned hodit na net... no a představte si - já tu pitomou kartičku nemůžu najít :o(

Ale ono to zas až tak nevadí, ptž největším listopadým zážitkem nebyly ani tak moje narozeniny, jako spíš že jsem po mnoha a mnoha letech vytáhla Zbyňka na Plíhalův koncert. A jak už jsem tak v časovém skluzu, tak sem jenom honem rychle okopčím svůj příspěvek z Rodiny:

(Plíhalovo) Antidepresivní okénko
Ve čtvrtek jsem se zase po dlouhé době byla podívat na Plíhalově představení. Naposledy jsem ho naživo viděla snad ještě v dobách, kdy kdysi dáááávno hrával s Petrem Freundem... zasvěcení si určitě umí spočítat, jak STRAŠNĚ DÁVNO to už je... Plíhalovy písničky se mi vždycky moc líbily, ráda je poslouchám i tehdy, když na nic a nikoho nemám náladu... bývají takové něžně hladivé :o) No i tak mě překvapilo, jak jsem vůbec mohla zapomenout, že slyšet a vidět Plíhala na pódiu - to je takové spolehlivé zcela přírodní antidepresivum ;o)

A tak mě napadlo, že i když koncert na Rodině nesprostředkuji (a konečně, písničky si můžete vytáhnout třeba na YouTube), mohla bych v tom hnusným podzimním studeným počasí s vyhlídkou na ještě hnusnější a studenější zimu přihodit alespoň pár básniček pro zlepšení nálady :o)

Na úvod bych vložila písničku, která mi teda doslova vyrazila dech, nicméně mi osvětlila, proč v kulturáku visela cedule o nevhodnosti pořadu pro děti (nahrávka je mizerná, nutno mít repráky nahlas a snažit se nesylšet šum a podobný bordel)





No a básničky už na Rodině (když vydržely doteď, tak snad už je Vrchní Mazačka nesmaže):
http://www.rodina.cz/scripts/diskuse/prisp.asp?id=12588391

0 komentářů: