Úterý 10. března 2009 (den 69)

Hele, všímáte si, jo? Máme desátého března, půl osmé ráno... a já už mám nejenom odfocíno, ale i zavěšeno na blogu :o) Sice nevím, co všechno dalšího mne během dneška čeká, upřímně doufám, že vcelku nic, ptž na nějaké nerváky nemám náladu... ale tohle mi ráno nedalo. Fakt, mne by jako celkem zajímalo, kde tedy máme spát? Dneska k nám nepřišla Verča, ani nevím proč, možná usoudila, že už se doopravdy nevecpe (i když - člověk by se divil, kdo a co všechno se dá nacpat k rodičům do postele )... zato když jsem tuhle v noci probudila, ptž Zbyněk nějak divně dejchal, hodím oko vedle sebe... a on nikde, místo něho tam Verča. Tak vylezu z postele, projdu byt... a nic. Zadumaně lezu zpátky do postele, když v tom Verča na mne koukne a říká: "Mami, jestli hledáš tátu, tak ten šel radši spát ke mně na palandu."

1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Chi koukám, že je to se společným spaním všude stejné ;o)