Pátek 20. března 2009 (den 79)

Noc na dnešek jsem strávila v práci. Hned od svítání bylo radost pohledět z okna a když jsem šla domů, sluníčko krásně svítilo a celý svět vypadal tak krásně teple vesele, že mi až bylo líto, že s sebou nemám jenom nějaké lehké letní šatičky :o) No, vystrčení nosu z budovy mne tedy z radostného rozjímání poněkud tvrdě vrátilo do reality... ale i tak, ještě do doma do postele jsem uléhala s příjemným pocitem, jak se to sluníčko na mne krásně skrze okna culí.

Probuzení už tedy bylo horší. Tedy, nemluvím o té hádce, kterou mě skřeti vytrhli ze spaní, když je Zbyněk po obědě hodil domů. Mluvím o té nechutné chumelenici za oknem, do které jsem nakonec musela jít, abych holčičky odvedla včas na plavání :o( Che, že prý jaro :o(


2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Moc krásná fotka ;o) Sluníčko je v posledních dnech vzácnost a vždy, když vyleze mi zvedne náladu ;o)

Lucka73 řekl(a)...

Tak tomu říkám struktura sněhu!! Parádní fotka!