Středa 22. října 2008 (den 249)

Že Verča začala chodit do skauta jsem už psala. Vedoucí to vedou opravdu vážně - vždyť už první návštěva klubovny byla stopovaná... klubovnu jsme po šipkách našli, i když do sklepa se mi moc nechtělo. No a dneska jsem si tam splnila bobříka odvahy. Z ničeho nic najednou zhaslo a já šmátrala po stěně (připo... strachy, abych náááááhodou nechytla pavouka) a hledala vypínač. Vypínač jsem nenašla a docela legrace byla, že na první pokus ani dveře :o/ Nicméně vše dopadlo dobře, dveře mi nakonec pod ruku přišly dřív, než pavouk, takže jsem se nakonec na denní světlo přeci jen dostala ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Že ty ses bála-... to ustojíš, ale co Verča..??? Nadšená, ne?

A tak to má bejt!!! :))