Čtvrtek 25. září 2008 (den 222)

Na dnešek jsem se hodně těšila - chtěla jsem se jít podívat na představení Karla Plíhala, jehož písničky já moc a moc ráda :o) Lístky měl zajistit Zbyněk, ale neměl čas... on vlastně neměl čas ani jít se podívat se mnou. No co už, když jsem pochopila, že společně nikam nevyjdeme, tak jsem ani nesháněla hledání a prostě jsem počítala s tím, že až Zbyněk večer zasedne k počítači a začne na něm dělat nějaké papíry do firmy, tak mu nechám doma děti a nenápadně zmizím sama... jó, houby :o( Zrovna dneska byl Zbyněk doma odpoledne, zato k večeru se zvedl a zmizel dřív, než já... někam "do terénu", doladit smlouvu, předat zakázku nebo co já vím... a já zůstala doma s dětmi sama a Plíhala jsem si mohla tak maximálně pustit na YouTube :o(

Takže jsem opět vzala do rukou Slovník cizích slov... ale co už. Já se nedám. Zbyněk ještě netuší, že už mám koupené na prosinec lístky na Izera (bezva, dají se koupit přes net a přijdou poštou) a když nepůjde se mnou, půjdu sama... i kdybych měla doma skřety připoutat za ruce k topení, aby neprovedly nějakou nepřístojnost, pokud by náhodou zase neměl čas postarat se ani o vlastní děti ]:->



(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: