Úterý 10. června 2008 (den 116)

Na dnešek jsem měla naplánovaný perfektní program - víceméně za barákem nám právě probíhá Vyšehraní, tak jsem myslela, že bychom mohli děti svěřit některé z milujících babiček (či dědečků) a odskočit si na nějaké hezké představení. Zbyněk nebyl proti, bohužel vše ztroskotalo na výběru interpreta - nad Marií Rottrovou jenom udiveně povytáhl obočí a namítl: "Ale na té už jsme přeci spolu byli." Jo. Někdy před deseti lety, ne-li ještě dřív. A "za kulturou" jsme společně vyrazili naposledy zhruba před rokem, právě na loňské Vyšehraní. Tedy - vyrazili. Využili jsme tehdy dočasné bezdětnosti a odskočili si na Vyšehrad vyzkoušet, jak zvládne lumík snímky noční Prahy. A jak jsme se tak procházeli po hradbách, přilákala nás hudba až k letní scéně a tak jsme tam přes zeď bez lístků šmírovali závěr představení Těšínského divadla "Těšínské niebo - Cieszyńskie nebe".

Takže dneska nic nebylo. Ne, že bych nemohla jít bez Zbyňka... ale když jít samotná není ono, je to jen půl zážitku (chybí tisknutí nohy na nohu, ruka jemně klouzající od kolene až... ále, co už...). Tak jsem si aspoň ve Slovníku cizích slov nalistovala heslo "kulturní vyžití", k tomu si pustila hezkou hudbu... pak sbalila děcka a šli jsme k Verče do školy na třídní schůzky, poté fofrem domů kvůli odečtu vodoměrů, udělat večeři pro Zbyňka, který zase z práce přijde kdovíkdy... takový běžný večer...

Chtěla jsem (opět) připojit video z YouTube, ale nějak se nemůžu rozhodnout, kterou písničku od Rottrové mám nejradši... je jich tak moc... až jsem našla něco, co s ní sice vůbec nesouvisí, ale zato mě to pobavilo :o)



(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Teda ta fotka je - PARÁDNÍ!!! Moc se mi líbí - jednoduchá a krásná

klarissa řekl(a)...

...bezvadnej nápad...

Anonymní řekl(a)...

super práce moc se ti ta fotka povedla

dib řekl(a)...

parádní netradiční makro! úžasný nápad.