Úterý 23. září 2008 (den 220)

Zajímavý, doteď to nikomu nevadilo... moje oblíbená reklama a přímo ze života. Kdykoli ji vidím, vzpomenu si na můj "porodní plán" a údiv zdravotníků, když jsem si ho dovolila vytáhnout, abych prokonzultovala možnost rodit v té které porodnici. Nechtěla jsem nic zvláštního, snad jen aby mi věnovali pouze tu nejnutnější péči... a přeci jsem za porodem musela jezdit přes půl republiky, protože doteď přeci nikomu nevadilo, že... že se ženy oblékají do fujtajbl erárního oblečení... že se rodí jedině na porodním lůžku... že se nastřihává pomalu každá... že se dítě po porodu automaticky odnáší na několik hodin "na prohřátí"... že se leží v nemocnici čtyři-pět dní... že... no, a tak vůbec. Určitě chápete, že trpajzlíka z reklamy jsem si vyfotit prostě musela ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: