Úterý 19. srpna 2008 (den 186)

Dnešní den jsem odkládala nějakých osm devět let. Tak dlouho mě totiž moje zubařka přesvědčuje, že moje částečně vyrostlé osmičky musí pryč, protože i kdybych se rozkrájela, dřív nebo později s nimi budu mít problémy. V červnu jsem jejímu přesvědčování částečně podlehla a na dnešek jsem byla objednaná k MUDr. Huličkovi, aby mi vyrval obě horní.

Potěšitelné bylo, že pan doktor je sympaťák :o) a že mi vytrhl zuby jsem si pomalu ani nevšimla ;o)

Méně potěšitelná byla skutečnost, že mu čekárnu zřejmě projektoval nějaký sadista, takže při odchodu domů jsem se vylekala vlastního odrazu v zrcadle. Což ovšem bylo nic proti tomu, jak mi obličej natekl a hezky se zbarvil, než jsem dorazila domů :o(
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: