Pondělí 18. srpna 2008 (den 185)

Na téhle fotce není vůbec nic zvláštního. Akorát že si poslední dobou tak trochou připadám jako ta můra. V noci se motám kolem světla počítače, jsem líná myslet a tak jenom tupě projíždím YouTube. A přes den bych nejradši zapadla do postele a spala a spala. Jenže mám děti, tak nemůžu, musím fungovat. Večer jsem unavená, jenže se mi nějak nechce spát, tak se motám kolem světla počítače, ale protože mám unavený mozek, jsem líná myslet, tak jenom tak tupě projíždím YouTube a přes bych pak nejradši zapadla do postele, jenže nemůžu, mám děti a musím fungovat...

No nic. Aspoň jsem vyhrabala jedno video, které mě fakt potěšilo. Oblíbená pohádka mého dětství :o)) MMCH Dejmal je sympaťák, jeho vztah ke sněhu mi je velmi blízký ;o) Je dlouhá, takže je rozdělená na dvě části.




(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

1 komentářů:

Jill řekl(a)...

Můra je krásná. Tak zkus jednou obětovat zírání na YouTube a jít se radši vyspat. Načerpáš síly a druhý den můžeš zase zírat na YouTube. Ale mně taky přijde škoda jít spát, když večer konečně zaženu děti do postele a mám chvíli klidu pro sebe.