Neděle 18. května 2008 (den 93)

No jo, já vím, ono by se mohlo zdát, že se sem snažím postupně přestěhovat celý You Tube, ale není tomu tak. Jenom se mi nechce nic psát, ale zrovna tak se mi nechce prostě jenom tak bez řečí sem plácnout novou fotku a zmizet.

Ta dnešní není ode mne, je od Zbyňka. Měli jsme jet do lesů fotit broučky, ale lilo a lilo, tak sbalil děti a radši se svezli parní mašinkou do Lužné u Rakovníka. Mně vláčky celkem nic neříkají, takže jsem zůstala doma sama... bez foťáku... tudíž jsem ani jsem ani žádnou fotku z procházky v dešti (miluji déšť) udělat nemohla.



(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

6 komentářů:

Mony řekl(a)...

Tý jo....tak ta fotka je úžasná. Klobouk dolů.

klarissa řekl(a)...

....je fakt moc pěkná....taky se tam zase pojedeme podívat....

Kičína řekl(a)...

Fotka je skvělá, vypadá jak z minulého století:-)

Dadouch řekl(a)...

Jsi fakt šikovná, nevím na kterou fotku koukat dřív :o)) Ovšem tato je dokonalá

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Nemám slov, brada mi klesá, tak to je nádhernááá fotka!!!

dib řekl(a)...

fotka je teda fantastická.. není možná, že je z tohoto století.
(sakra, že su tu tak pozdě a neposlechnu si tu hudbu..)