Čtvrtek 10. dubna 2008 (den 55)

Nemám již sil, abych k dnešnímu dni něco psala. Verčina nálada "Nechte mě všichni bejt!" se prolínala celým odpolednem i večerem, takže mám za sebou několik hodin dětského řevu, hádek, pošťuchování a žalování... a mám všech třech harantů plný zuby. Přeji všem dobrou noc, místo zdlouhavého blogování si jdu si nechat zdát něco pěkného ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


11 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

úžasná fotka, úžasně vystihující "vaši náladu.." ať je brzo líp!

katcha řekl(a)...

Nádherná fotka,úplně mě fascinuje,perfektní oko!!!!

ajka75 řekl(a)...

Veeeelmi krasna fotka.

katcha řekl(a)...

nemůžu si pomoc,ale musela jsem se na tu fotku jít znova kouknout,prostě super,i když se za ní nezkrývá zrovna růžová nálada,ale projekt je přeci o životě....o každém dni

Iva Veselá řekl(a)...

Opravdu nádherná fotka, také jsem se na ní koukala několikrát ...

klarissa řekl(a)...

...fotka mluví za vše...super záběr...

Sarah řekl(a)...

To je ale super fotka. Moc se mi líbí tonální úprava. Námět samo taky, hlavně když ho má příležitost vyfotit někdo jiný než já :-)

Ratu řekl(a)...

jéééééééééééé, jak i depka může vypadat pro nezúčastněného krásně, což???

Lucka73 řekl(a)...

Teda to je krásná fotka - do portrétu jak dělaná.... kouknu a je mi malý líto, chce se mi jí pohladit a ˇukonejšit jí a při tom je mi jasný, že mi odstrčí ....

To všechno jsem cítila při pohledu na fotku a pak jsem přečetla text - a je to tak - přesně tak by to bylo - je neuvěřitelný, žes to dokázala vyfotit - tuplem, když jsi to musela vedle ní prožívat.....

dib řekl(a)...

nádherná, silná fotka..
kdybych nevěděla kdo kde co, přísahala bych na profíka (prostě silně placeného fotografa) a silné náročné aranžmá. mazec.

Anonymní řekl(a)...

lesano
tak táto je geniálna
čítam si tvoj blog odkedy malá zaspala a moc sa mi nechce písať, aby mi náhodou neutieklo niečo z minulých dní vašich, ale táto fotka mi nedala nenapísať...

úúúúplne úžasná
fuh a i ked som doteraz upravam fotiek nijako extra neholdovala, po zhliadnuti tejto sa nad sebou budem musiet zamysliet :)
vzhladom nato ze som vdaka mojmu operovanemu kolenou a neschopnosti hybat sa stravila na fff a spriaznenych blogoch hooooodne vela casu, vidim ze som zabludila na spravne miesta...
ja sa raz hecnem a napisem nieco aj do fff ale blog sa mi zakladat nechce.
ja si vediet moj vlastny PROJEKT 52uploadujem fotky vždy v pondelok po víkende, cez týžden to moc nestiham...
nuz, chcela som len tolko ze fotky su skvele, lumik zvlada divy, snad raz bude penazi aj na zrkadlovku s makrom pre radost... a ked sa zadari ta tvoja robota, mozno to nebude ani tak zadlho....

nech sa darí
a pekne píšeš1!
zuzana