Ohlédnutí za rokem 2010 - prosinec

A zas je tu zima. Tentokrát zima bílá a kluzká... a i když zimu obecně vzato nenávidím, nějak mi ta letošní nevadí. Největším hitem prosince jsou klávesy, které Ježíšek naježil Ladě. Děti je milují... a my, rodiče, vlastně taky. Narozdíl od dětských piánek mají jeden úžasný čudlík - čudlík na ovládání hlasitosti a ten se v naší hlučné rodině fakt hodí, zvlášť když my, rodičové, milujeme ticho.

Asi bych sem tedy měla dát nějakou jejich fotku... ale já jsem nějak líná fotit. Můj milovaný Lumík totiž pomalu odumírá. Od té doby, co si ho začal půjčovat i Zbyněk (a místo do spešl brašny na foťák ho dává, kam se mu zrovna vejde), mi nějak přeskakuje můj oblíbený program (manuál) a v poslední době má taky Lumík problémy při rozpoznávání paměťových karet... takže focení probíhá tak, že buď fotím, nebo stojím a nadávám :o/ No a vypadá to, že se místo focení brzy budu moct jít tak akorát klouzat :o/

0 komentářů: