Pondělí 27. dubna 2009 (den 117)

Chcípnul. Náš starý dobrý modem definitivně chcípnul. Najednou přestal jít internet, a protože Zbyněk i já tomu rozumíme jako koza petrželi, zavolali jsme na infolinku Telefonici. Příjemně mne překvapili, týž den k nám vyslali odborníka, který chvíli na tu malou černou krabičku zíral, jak kdyby nevěřil, že něco takového se opravdu dokáže připojit do sítě... ba dokonce kvůli ní i volal i na technickou podporu, kde kohosi přesvědčoval, že OPRAVDU tohle ještě včera fungovalo a dnes už ne... připojil svůj notebook, přiložil jakýsi přístroj, vyzkoušel vlastní modem... a verdikt zněl, že náš modem chcípnul. Definitivně a neopravitelně. A prý je s podivem, že až tak pozdě ]:o> Máme si koupit nový, ať koupíme co koupíme, bude to lepší a výrazně nám to zrychlí internet... jenom musíme zavolat na zákaznickou linku, aby nám přehodili jakousi páčku, protože nový modem nám pravděpodobně taky nebude fungovat, dokud bude páčka nastavená stále na tenhle starý.

Nový modem jsme koupili, nefungoval, tak jsme zavolali na zákaznickou linku a byli ujištěni, že zítra (ale nejpozději do dvou dnů) tu páčku přehodí. No, dobře, a protože píšu se zpožděním, tak můžu dodat i pokračování. Zítra modem stále nešel a pozítří taky ne. Volali jsme tedy opět - prý páčka stále není přehozená, bude to zítra. Popravdě - já to mám (narozdíl od Zbyňka) v hlavě v pořádku, tedy jsem (narozdíl od něj) nevěřila, že nám páčku přehodili zrovna ve svátek, když jinak mají přehazovači páčky padla ve čtyři hodiny, a pak fungují až další den ráno... takže jsem nebyla překvapená, když jsme bez netu byli i v pátek a o víkendu. A co myslíte, že jsme se dozvěděli v pondělí? Správně, že páčka bude přehozená zítra. Na upozornění, že ale to "zítra" už mělo být někdy před týdnem se nám dostalo ujištění, že opravdu zítra... nebudu vás napínat, zítra nastalo skoro po třech týdnech. Jestli se nám net zrychlil, to posoudit nedokážu, nikdy jsem rychlost nijak neměřila... subjektivně nemám pocit žádného zrychlení. I když já jsem tedy nenáročný uživatel, neprovozuji nic, co by vyžadovalo nějakou extra rychlost.

Nu co už. Do dneška tedy náš starý dobrý modem, který nám věrně sloužil několik let... a i teď je mi líto ho vyhodit a stále se mi to válí po stole...

0 komentářů: