Čtvrtek 4. prosince 2008 (den 292)

Dneska měla Verča "den školy". Od rána byl pro návštěvy volný vstup do vyučování, tak jsem toho využila a přišla se na Verunku podívat i s Lady - ona v lednu půjde k zápisu a netváří se zrovna dvakrát nadšeně, tak jsem jí chtěla ukázat, že ono to v té škole není zas až tak špatné ;o)

No a odpoledne zas po chodbách děti prodávaly svoje výrobky - i když teď si zrovna nevzpomínám, na co utržené peníze mají být použity. Odpolední porgram se mi (stejně jako loni) křížil s programem školky, kde Hynek s Lady měli mikulášskou zábavu, takže fotky ze školky bohužel nemám - je mi to líto, ptž jejich Mikuláše mám děsně ráda, je to pravý Mikuláš, důstojný pán a s těmi všemi pouličními napodobeninami nemá vůbec nic společného.

A když už zase lovím na YouTube, a když je ten Den školy, tak tedy přidám ještě jednu školní písničku... a pozor, na vlastní nebezpečí (no, těžko tomu uvěřit, ale byly doby, kdy jsem TOHLE docela žrala... a dokonce jsem Pepu měla daleko radši, než Páju...)



A koho to zajímá, tak ještě hopla z roku raz-dva do roku 2008:
http://www.meredit.cz/content/view/549/49/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



0 komentářů: