Středa 31. prosince 2008 (321)

Tak máme jednatřicátého prosince, poslední den letošního roku... Třistapětašedesátku jsem tak nějak nestihla a asi bych se měla přes noc rozmyslet, jestli ji zkusím nasbírat příští rok.

Jinak Zbyněk si dneska vzpomněl, že vlastně ještě nerozeslal PéeFka... a že vlastně žádná zatím nemá... že bych mu tedy mohla poradit, jak se dělá s Photoshopem, aby si něco stvořil. Ufff. Vzhledem k faktu, že z Photoshopu zatím neviděl ani ikonku na ploše, jsem s mnoha vzdechy usedla k svému počítači a snažila se ze Zbyňka vydolovat, jak by si to ho jako přestavoval. Nu, že by byla spolupráce se Zbyňkem lehká, to se říct nedá... ale jakmile jsem pochopila, že by rád něco podobného, co mám já, akorát že v zelený, už mi šla práce od ruky skoro sama ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: