Pondělí 3. listopadu 2008 (den 261)

Když jsem přes park odváděla Verču do školy, koukala jsem na sedmikrásky schované v popadaném listí a dostala jsem chuť si je vyfotit. Nejspíš mě tak příjemně naladilo ranní sluníčko, ptž v posledních mlžných dnech se mi obvykle moc vytahovat foťák nechce :o/ Jenže ouha - dopoledne do parku vtrhla parta od zahradníků, která jednak sesbírala spadané listí, jednak posekala trávu... takže když jsem po obědě šla pro Verču opět do školy, místo bílých kvítků na mne koukala čerstvě pokrácená zeleň :o/ Nakonec jsem našla jednu kytičku, která unikla sekacímu autíčku... rostla si, chudák, samotinká mezi lavičkami z díry v betonu. Snímek jsem cvakla jenom tak v rychlosti, ptž jsem stála v místech, kde jsem pracantům vydatně překážela... ale co, žádné neštěstí, chtěla jsem si tedy sedmikrásku vyfotit ještě jednou, až odejdou. Smůla - odpoledne byla už zašlápnutá :o((((
PS: v úterý jsem koukala, že se ještě vzpamatovala a zase si roste :o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Jasně - natruc všemu - v asfaltu, v listopadu a prostě si kvete....