Sobota 16. srpna 2008 (den 183)

Tohle zpětně doplňování fotek za poslední týden - dva mě zničí. On problém není ani tak v tom, že bych na nahrání fotky denně neměla čas (pokud tedy zrovna nejsem mimo domov), jako spíš že mám naprosto zacpaný počítač a neustále čekám a čekám a čekám na externí paměť, kterou mám objednanou už celou věčnost a e-shop mi ji ne a ne dodat. Problém je, že od doby objednání ta paměť všeobecně všude (co jsem našla) podražila o cca dvacet procent, takže se mi nechce objednávku rušit, neb doufám v solidnost firmy a že mi ji nakonec dodá za potvrzenou cenu při objednání. Jen abych se jí vůbec dočkala :o/ Každopádně každou fotku přenesenou z foťáku do počítače pečlivě zvažuji a odkládám a odkládám a doufám, že dnes už určitě mi nová paměť musí přijít... a ona nepřichází a nepřichází :o/

A jak se tedy denně neprohrabuji ve fotkách, tak nějak nemůžu žádnou najít ze soboty. Už taky vím proč - protože venku pršelo. Celý den, od rána do večera. Děti byly nějaké ovlivněné počasím a nezvykle klidně ospalé, takže ani já pomalu neopustila svoji postel. No a tak daleko na tom s lumíkem ještě nejsem, abych si ho i schovávala pod polštář, takže se stalo, že jsem neudělala ani jednu fotku. Kdybych byla bývala fotky zpracovávala denně, tak bych si toho mohla včas všimnou a cvaknout si třeba noční deštivé nebe... nicméně nestalo se tak. Takže dnešní obrázek holt není projektovka, lovím z narvané paměti... a los padl na toto morčátko.

Dnes už totiž nejsou děti příjemně deštivě ospalé, ale naopak mírně na zabití a já s láskou vzpomínám na tohoto malého tvorečka. Jak by bylo hezké Fergii Porcellino s Kristýnou vyměnit za mé tři rozjívené haranty. Ona byla tak milá a tichá a mazlivá a ťuťu a ňuňu... Jenom se obávám, že by ji Kristýna nevyměnila :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: