Čtvrtek 17. července 2008 (den 153)

V jednom diskuzním fóru jsem odpovídala na jakousi otázku kolem scrapbookingu a při té příležitosti jsem nakoukla do netového obchůdku jedné mé kamarádky (MMCH jeho adresa je www.scrapbook.cz - vím, že sem chodí víceméně samí tvůrčí lidé, tak jenom pro jistotu ;o) ). Při hledání zboží, které jsem chtěla na diskuzi prolinknout, jsem se "zapomněla" u papírů na origami, které jsem si kdysi dávno koupila... leč nedokázala využít. Popadla mne náhlá touha s nimi něco provést - i vyhrabala jsem je ze šuplíku, otevřela si www.origami.cz a zkusila si nějaké jednoduché skládačky :o) Strávila jsem nad nimi víceméně skoro celou noc a při prolejzání stránek jsem skoro ani nevěřila, co všechno jsem jako malý harant uměla z papíru poskládat a teď se mi to ne a ne a nedaří :o(

Tak alespoň ukázka toho jednoduššího... a pokud se chcete pokochat fakt hezkými skládankami, doporučuji kouknout do této galerie:
http://scrapbook.cz/galerie/index.php?cat=10090
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: