Úterý 8. července 2008 (den 144)

Protože starý foťák už víc nefotí, než fotí :o( objednala jsem si Lumíka nového. Celý víkend jsem se sice opájela představou "něčeho lepšího", ale peníze jsou peníze :o( Lumík mě stál šest táců i s brašnou, vyhlédnutý Canon něco přes dvacet bez brašny a s nutností k makroobjektivu v setu dokoupit alespoň ještě obyčejný zoom (anebo obráceně, k zoomu dokupit makro... si člověk nevybere...).

Mno a dneska mi Zbyněk sjel pro foťák, já si do jiné prodejny odskočila pro brašnu... a právě cestou jsem potkala blín, na kterém žila neskutečná spousta nějakých divných tlustých larev. Nebylo ani trochu těžké doma vygooglit, že blín ke svému vývoji potřebuje mandelinka bramborová, a protože tohohle broučka jsem naživo snad ještě vůbec neviděla (i když dneska poprvé jsem uvěřila, že opravdu má sklony k přemnožení), a podle fotek by "to mohlo být ono", určitě si k blínu uděláme ještě párkrát "výlet" a budu doufat, že mi podaří najít taky nějakého dospěláka :o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Lesano, ty tvé "makra" nechápu. 8-) To je prostě paráda z ruky mistra. / v tvém případě mistrové ;o) /

Jill řekl(a)...

Krása! Jak ty to děláš? Já chtěla včera vyfotit motýla a ten zmetek vždycky čekal až se k němu přiblížim a když už jsem myslela, že ho mám, tak uletěl. Tak jsem ulovila aspoň šneka, ten je pomalej.

katcha řekl(a)...

Souhlasím,nepochopitelné,ale okouzlující