Úterý 15. července 2008 (den 151)

Těší mě vaše pochvaly mých fotek pišišvorů :o) Když je čtu, tak se úplně červenám a jenom si říkám, jaká je to pro vás škoda, že určitě neznáte žádné stránky, kde najdete opravdová makra hmyzounů. Protože kdybyste je znaly, těžko byste byly nadšené těmi mými :o/

Takže několik mých oblíbených stránek, kam se chodím kochat motýlky, pavoučky, broučky a další havětí:
Bobův fotoblog
Naturfoto
Macrophotography - Pavel Krásenský
Pavoučí blog

Aha, a přidala bych další, ale nepřidám. Jak si tak kontroluji odkazy, nějak jsem se zakoukala a začetla a než bych prošla všechny mé oblíbené, to už by taky mohlo být ráno :o/ Takže pro dnešek toto a pokračování jindy :o)

Jo, abych nezapomněla - to moje dnešní makro bych radši ani fotit nechtěla :o( Vůbec netuším, jak se to mohlo stát, ale tohohle klíštěte jsem si na Hynkovi všimla teprve dneska... a to jsem děti po návratu z víkendu kontrolovala :o(
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: