Středa 30. července 2008 (den 166)

Jsou chvíle, kdy bych si přála mít tolik ok, kolik jich má páv na ocase. Třeba zrovna dneska v ZOO.

Jedním okem bych koukala na zvířata, druhým do foťáku.
Třetím, čtvrtým a pátým sledovala své děti.
Šesté a každé další by se mi hodilo na pozorování vos, jestli si moc nedovolují. V pražské ZOO je jich tolik, že ani není možné se napít nebo nasvačit, hned se letí usadit na jídlo a je pak o strach, kdy se je některé z děcek pokusí sníst :o/

Zrovna dneska jsme před nimi zdrhli na záchodek (Lady se polila džusem, tak jsem ji chtěla omýt), ovšem nevšimla jsem si, že většinu vos jsem sice před zavřením dveří odehnala, leč jedna mi dovnitř proklouzla... no a Lady štípla. Štěstí bylo, že jsem Ládě mohla rovnou strčit štípanec pod studenou vodu a chladit, chladit a chladit, takže otok nakonec nebyl tak velký... nicméně bez slziček se to samozřejmě neobešlo :o(
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

6 komentářů:

Mony řekl(a)...

Páv..úžasný pták a děsně hezké barvy.

Jill řekl(a)...

Jo, my byli v ZOO v Praze minulý týden. Taky jsem z toho skoro nic neměla, protože jsem se marně snažila v tom rámusu uspat prcka. Fotka ja nááááááááááádherná, ostatně jako všechny Tvý fotky.

Anonymní řekl(a)...

nádherný barvy, dobrá kompozice....;o)

milu řekl(a)...

Krásná pera

Anonymní řekl(a)...

krásnýýý

Michaela K. řekl(a)...

tyy blaho, to je pekny !!!