Pondělí 16. června 2008 (den 122)

Snímek mravenců není povedený. Je to maximum, jakého jsem při focení hmyzáků schopná dosáhnout... ke spokojenosti mi chybí větší zvětšení a více světla :o( Čímž se opět otevírá otázka: čím fotit? Opravdu mám vrazit desítky tisíc korun do vybavení, které budu používat jenom na takové obyč focení pro svoji zábavu? Nebo se snad mám smířit s tím, že i kdybych se na hlavu postavila, s Lumíkem to lépe nezvládnu? Mravenec dojí mšici. Není to kouzelné? A jak by to bylo skvělé, kdyby to bylo pořádně vidět :o( Jenže není poněkud na palici, abych si za peníze, které nemáme a ještě dlouho mít nebudeme, kupovala pořádnou makro-foto výbavu jenom proto, abych mohla sledovat mravence při dojení? :o/ Ach jo :o(

Jo, a abych nezapomněla - tímto posílám velké poděkování Dib, která neúnavně už několik hodin komentuje fotky u mne blogu a zahlcuje mi schránku samými příjemnými vzkazy :o) Jenom než jsem přidala fotky za poslední týden, nashromáždilo se mi od ní 21 nepřečtených mailů... a to značnou část komentářů jsem pročítala průběžně během účtování, ještě než jsem sem vůbec vlezla...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


6 komentářů:

dib řekl(a)...

(uf!
uá :-)
já komentuju tak pomalu ne proto, že bych tak hlemýžďovsky četla, ale proto, že procházka tvým blogem se prostě na jeden nádech fakt nedá absolvovat.)

milu řekl(a)...

Pasoucí mravenec je moc dobře zachycený

Lucka73 řekl(a)...

Dib - ta si zaslouží pochval kopici!! je to šikula!!


A ty taky - já vím, ty spokojená nejsi a ani oftka není z "nejčistších" - ale třeba prto mě už je zajímavý to, že si těhle věcí všímáš, že je vidíš.... to přeci taky nejni jen tak.

A navíc - na to, jakou máš výbavu - promiň, ale máš úúúžasný fotky. Je spousta lidí, co má výbavu za desetitisíce a fotky... no, prostě obyč "cvakačky" - ono to opravdu není jen o "stroji" a o penězích. Je to i o očích (a o "stroji" a o penězích :oDDD) - ale určitě mi rozumíš....

Foť a nepřestávej - fotíš krásně - a pokud jednou bude lepší vybavení -tvoje fotky budou jenom lepší - páč už teď jsou úžasný!!!

Anna Kulacs řekl(a)...

skvelý záber

Jitul (Rama) řekl(a)...

Tomu se říká velkokapacitní kravín :-)))

KH řekl(a)...

ano, potvrzuji, dib je neúnavný a skvělý komentátor, také děkuji :-)
jinak mravenci jsou krásní a opět chválím dobrý postřeh a trpělivost.
a k makru - já na filmovém foťáku měla jenom makro předesádku - jakoby lupu v podstatě, za pár stovek. nevím, jestli to jde i na digitál...ale hodlám to zjistit :--)
agáta