Neděle 22. června 2008 (den 128)

Objevila jsem na netu Červeného trpaslíka. Kdysi jsem se na něj koukala v televizi a uteklo mi pár dílů... asi tak 48... nebo 49... nebo tak nějak... Já prostě nejsem schopna si zapamatovat, kdy co dávaj a hlavně mi dělá problém si včas vzpomenout a pustit televizi... Takže teď využívám příležitost a všech 52 epizod bych si ráda v klidu prohlédla :o)

Zbyněk ze mne rozhodně nadšený není, od první chvíle se tváří tak nějak všelijak :o/ a ve dvě hodiny v noci na dnešek z toho byla málem rodinná krize :o/

To bylo tak. Já si hezky pouštěla jeden díl za druhým, Zbyněk si zas prolejzal stránky o modelové železnici a hezky potichu si slintal nad mašinkami, které by si rád pořídil do sbírky, když v tom se ozve Holly: "Tři miliony let letíme vesmírem a zjistili jsme spoustu věcí: nejvyšší formou života je člověk a nejnižší formou života je člověk, který si hraje s vláčky."

Každý by jistě ocenil, že (vzhledem ke všem okolnostem, viz třeba tady nebo tady) jsem se víceméně skoro udržela a ani se moc nesmála... ale přesto se mne Zbyněk snažil zmlátit a mám přísný zákaz "tu blbost" sledovat v jeho přítomnosti :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: