Sobota 31. května 2008 (den 106)

Sláva, hurá!!! Konečně jsem se vypadli do lesa :o) A ještě větší paráda je, že v trávě kolem kolejí (není to louka, dál už jsou pole) a v tomto lesíku žije spousta zajímavých pišišvorů, kteří víceméně rádi pózují před foťákem :o) Horší už je, že foťák stávkoval a to tak, že velmi :o( Takže moje focení vypadalo zhruba takto: zahlédla jsem pavoučka (jiného pišišvora) a přiblížila se - on zpozoroval mne a dělal mrtvého brouka - foťák zcela regulérně chcípnul - já zcela ztuhlá a bez pohybu, abych pavouka nevyplašila, jenom potichoučku cedila skrz zuby nadávky foťáku - když jsem měla štěstí, vzpamatoval se dřív foťák a fotil, když jsem ho neměla vzpamatoval se dřív pavouk a zdrhnul :o/

Na druhou stranu musím přiznat, že díky těmto chvílím jsem si pořádně uvědomila, že trpělivost růže přináší a kdybych měla normálně funkční foťák, daly by se dělat super fotky, stačí na potvoráky nespěchat. A pravda taky je, že času jsem měla spoustu - Zbyněk se totiž postaral o děti a já si mohla jenom tak nerušeně chodit po lese a koukat kolem sebe a fotit :o)

Tak tady jsme byli:
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Pěkný koleje!! Zatím nemám ve sbírce - ale mám je v plánu - moc se mi koleje líbí....

Dadouch řekl(a)...

Tak ty jsou úúúúžasný - super.....