Pátek 9. května 2008 (den 84)

Tak přesně tahle vídám Hynka asi nejčastěji - ze shora na mne zhlíží, kterak mu s hrůzou v očích dávám záchranu. Stejně jako Lada s Verčou dřív lezl po výškách, než chodil, takže prolézačky miluje. Dneska se mu to nevyplatilo - z jedné z nich spadl a rozbil si hlavu :o( Rána naštěstí nebyla moc velká, takže jsme ani na pohotovost nemuseli (juj, jsem ušetřila 90 Kč... alespoň nějaká pozitivní informace :o) ), ale i tak jsem prožila krušné odpoledne - Hynek mi doma důkladně osladil, že jsem s ním po ošetření odmítla jít zpátky na hřiště a snažila se ho udržet alespoň v relativním klidu. Přeci jenom, ta rána do hlavy byla docela slušná :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


1 komentářů:

dib řekl(a)...

krásný pohled. hynek soustředěný do nohou, útěk, pohyb, síla :-)