Pondělí 5. května 2008 (den 80)

Tak jsem právě na blog nacpala články a fotky za poslední skorotýden, máme jednu v noci a já mám pocit, že už nejsem schopna napsat ani souvislou větu. Tak jen stručně - ta slizká zelená ohavnost na fotce se jmenuje Sliz. V pomatení smyslů jsem ji koupila nejenom Verče, ale její nadšení zrovna pro tuhle zmrzku na mne zapůsobilo a koupila jsem ji i sobě. Fuj. Je to slizké, v puse rozplizlé, na klacíku se to klátí sem a tam... a barví to jazyk do zelena :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Jéé, hned mám chuť to vyzkoušet :oDDDDDDDDDDDDD

klarissa řekl(a)...

....mě teda chuť přešla....ble...Mates to taky jednou vydindala mám dojem, že to skončilo v koši.. :o)

Mony řekl(a)...

tak tohle znám, ale kluci si v tom libují..maminka né;-)

Michaela K. řekl(a)...

me to nahodou prijde paradni, taky bych si dala .-)

Jill řekl(a)...

vypadá to fuj. ale děti takový hnusy milujou. můj syn si zase pořád kupuje želatinový oko. vypadá dost věrohodně. taky fuj.

meowth řekl(a)...

a ja si rikala na prvni pohled co to je za zeleny jazyk :-))))) dala bych si teda radsi tvarohoveho Míšu :-)