Pondělí 12. května 2008 (den 87)

Poslední dobou mám nějaké "dlouhé noci". Přemýšlím o problému, na který mi přes den nezbývá čas a který nutně musím co nejdřív vyřešit... jenom zatím nevím jak :o(

Po téměř osmi letech doma bych se měla vrátit do zaměstnání. A mně se strašně, ale fakt strašně, nechce. Já vlastně nemusím, můžu dál dělat účto pro manžela. Jenže - peníze z podnikání někdy jsou a jindy nejsou, finanční rezervy se Zbyňkem dělat nelze, protože pokud nutně potřebuje peníze na zakázku (což je několikrát do měsíce), je schopný rozfofrovat i Verči kapesný :o/ a já prostě potřebuji každý měsíc pravidelný příjem, který by mi přišel na účet (tedy mimo Zbyňkův dosah ;o) ) a kterým bych obratem uhradila nejnutnější náklady typu nájem, školkovné, stravné. Na druhou stranu je dost pravděpodobné, že i kdybych nastoupila do svého původního zaměstnání, účto u Zbyňka mi zůstane jako bonus navíc a já akorát tak budu vzteklá na děti, protože nebudu stíhat :o/

Ach jo. Když mě se zpátky do zaměstnání tak nechce. Nebudu si moct pracovat, kdy se to bude hodit mně (třeba po nocích nebo o víkendu), nemocné děti budu muset kvůli ošetřovačce tahat po doktorech a riskovat, že chytí další bacil (dneska maximálně tak zvednu telefon a domluvím se MUDrou na dálku), budu muset spolupracovat s dalšími lidmi (když jsem si tak hezky navykla dělat si všechnu sama sólo)... Ufff. No řekněte - není to další dost dobrý důvod pro to, mít ještě čtvrté dítě (a řešení problému odložit o dalších několik let)? ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


6 komentářů:

Jill řekl(a)...

Taky jsem na mateřské a manžel podniká. A s penězi je to u nás to samé. Nikdy nevím kdy budou a kdy ne. Teda u nás spíš to druhé, protože ty úvěry na bydlení jsou fakt likvidační. Když se cítíš na čtvrtýho prcka, tak proč ne? Jen na to musíte být dva.

Jill řekl(a)...

Jé, zapomněla jsem napsat, že ta fotka je vážně úžasná.

klarissa řekl(a)...

....ta fotka je super....prosím návod, jak mít rozmazaný jen světla z aut a ty lampy ne,... :o)

katcha řekl(a)...

no to je nádhera,nikdy se to nenaučím,a vlastně dobrá výmluva,jsem na vesnici,tam to takhle nesvítí a jako vzorná matka neopouštím večer kůzlátka.....

Pavlína Peroutková řekl(a)...

smekám, to neumím, je to taková parádička!

dib řekl(a)...

krásná noční ve spojení s drsnou noční :-/
ať ti to vyjde dobře pro vás fšecky..