Neděle 25. května 2008 (den 100)

O snímku pro dnešní - stý - den jsem měla docela jasnou představu. Měli jsme být na výletě, na místě, které znám a mám ráda, takže jsem si předem promyslela několik námětů, které by mě potěšily, kdyby se mi povedly tak, abych je sem mohla šoupnout. Ale jak už jsem včera psala... no, tak aspoň jednoho pavoučka pro štěstí ;o)

A zrovna tak jsem měla představu o tom, jak tady zhodnotím mých sto dní projektu. Nějak jsem nabyla pocitu, že se to sluší. Ale vůbec se mi nechce nic psát. Tak přihodím další písničku. Sice nijak s dnešním tématem nesouvisí... ale kdysi na základce jsme si tenhle pohádkový seriál pouštěli... vždycky mi připadal takový... takový ponurý... Dneska ale zjišťuji, že se mi ty písničky v originál úpravě strašně líbí (našla jsem i novější úpravy, ale to už není ono :o/).
Njn. Крокодил, играй!



(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

páni to je krásný záběr, ale ošklivý pavouk.....smekám před tvou odvahou se vůbec přiblížit 8-)

Anonymní řekl(a)...

pavouky moc nemusím,ale tento je superrr a i krásně vyfocený ,moc se mi líbí tvé fotky ,ráda k tobě nakukuji

Jill řekl(a)...

máš moc hezký všechny fotky, hmyz je ale nejlepší (pavouk teda hnusnej, ale pěkně vyfocenej)

Iva Veselá řekl(a)...

no to je ale kusanec, kde jsi ho vzala? brrrrr