Středa 2. dubna 2008 (den 47)

Oblíbený chodník mých dětí - vede z kopce dolů, dolů, dolů... a ještě dolů... Mé děti nikdy neodolají běhu, jenom jim musím "závod" odstartovat... i když poslední dobou se mi do startování míchá Hynek s frází odposlouchanou na jedněch anglických stránkách her a hříček pro děti: "Ledý stedý gou!" (To dítě úplně vepředu už není moje, to stejnou trasu utíká čirou náááááhodou...)

(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


7 komentářů:

Anastazie řekl(a)...

Moc hezká a povedená fotka. Vyjadřuje tu dynamiku běhu:-)Jsem ulítlá na takové dokumentační deníkové fotky:-)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

ikdyž nevidím obličeje, je v tý fotce spousta radosti, třeba ten zachycený pohyb dítka úplně vpravo, to je poskočení plný radosti :-)

Lucka73 řekl(a)...

SUPER!! príma kompotice - krásně zachycená radost ze všedního dne!! paráda!!!

Iva Veselá řekl(a)...

Nádherná fotka, opravdu z ní čiší radost a dynamika, jak psala Anastazie, také jsem ulítlá na tyto fotky.

kaciia řekl(a)...

Paráda!! Mám taky ráda tyhle fotky,zezadu a ještě v pohybu :)...a teď koukám,co jsem si vylosovala za kód..POMóC!!

Ratu řekl(a)...

hynek, když startuje, dokáže prostě nadchnout i kolemjdoucí:-)paráda

dib řekl(a)...

čím víc blogů procházím, tím víc mám zádové fotky ráda.. tato je skvělá, plná pohysbu a radosti, hůavně ta úžasná dětská schopnost běžet jen tak, bez cíle, ta mě fascinuje.
(a vypadá to, že hynek má podobný styl běhu jako matesek, hadrový panáček :-D teda pardon, hynka urazit nechcu, třeba je to úplně jinak..)