Středa 9. dubna 2008 (den 54)

Můj první letošní vyfocený motýl. Jinak třetí, kterého jsem viděla (prvního žluťáska jsem z auta nestihla vyfotit koncem února, druhá babočka se výšinách nade mnou vznášela v březnu). Já vím, na kytičce by mu to slušelo víc... když jemu se líbil zrovna chodník
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...je tu jaro....a nás tu čeká plno motýlů, brouků a jiné havěti, že jo?... :o))...těším se...na fotce je unesu, v reálu se jim spíš vyhýbám...

Jill řekl(a)...

Překrásnej motýl! A tvoje ostatní fotky taky nemaj chybu. No a moc ráda čtu tvoje povídání.

katcha řekl(a)...

ted jsem se musela chechtat,odpoledne jsme takovýho motýla lovili s fotákem na zahradě,nevím,co si o tom mysleli sousedi,ale každopádně ho máme taky..

Lucka73 řekl(a)...

Tý jo, bojím se dotknout monitoru, abych mu neublížila - vypadá doost živě.....

Lenka Pokorná řekl(a)...

Jůů a je to tu!! Já se tak moc těším na focení hmyzovců... u nás asi ještě chrní.. vidět jsou "jen" čmeláci a včelky...