Sobota 15. března 2008 (den 29)

Dnešní den by asi nejlíp charakterizovala fotka postele, protože mi nebylo dobře, bolela mě hlava, dělaly se mi mžitky před očima... a tak jsem využila skutečnosti, že jsou děti u mých rodičů a co to šlo jsem vyspávala. Jenže abych tu postel mohla vyfotit, musela bych zválené povlečení převléknout za vyžehlené, což se mi rozhodně nechtělo... čímž pádem jsem k publikaci na blogu radši vybrala snímek z dnešního "výletu" do Hypernovy. Hlava nehlava, jíst se musí a pustit na velký nákup samotného Zbyňka, tak celý následující týden jíme tyčinky, čipsy, salámy, sušenky, oříšky... a další potraviny, ze kterých člověk sice nic pořádného neuvaří, ale zato jsou táááák dobré...

Já vím, fotka nic moc... ale zkuste si vyfotit chlapa, který před foťákem cíleně uniká :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: