Čtvrtek 21. února 2008 (den 6)

Od té doby, co jsem si pod Klarissinou fotkou jehněd přečetla komentář od Lucky73, že tahle větev přeci nesmí chybět v žádné sbírce, přemýšlím, proč zrovna v té mojí chybí. Při procházkách okukuji větvičky a rozmýšlím, jak ten chlupatý kvítek vyfotit... a inspirace nepřichází a nepřichází.

Až dneska. Ráno bylo pošmourné a poněkud poprchávalo a já se potichu vyplížila z baráku s úmyslem nafotit hýly a sýkorky na krmítku před oknem... no, jako vždy, jen ptáci hlídkující na stromku spatřili vetřelce, dali znamení a krmítko zelo prázdnotou. Když už jsem byla venku, tak jsem si aspoň obešla zahradu a rozhlížela se, jestli bych nenašla nějaký náhradní objekt k vyfocení (a popravdě - tajně a marně jsem doufala, že třeba krmítko mezitím znova ožije)... a tehdy jsem poprvé pochopila, že i kočičky stojí za to si vyfotit a že opravdu nemohou chybět v žádné sbírce...

(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


6 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tak ta je úžasná

Petra řekl(a)...

Supééééér!!!!Senzacéééé!!!!

dib řekl(a)...

lesano.........
při každé další tvojí fotce si jenom hlasitěj a konsternovaněj říkám - to není možné....
ty nejsi člověk jako my ostatní, není možná.

Lucka73 řekl(a)...

hmmmm, to že bude mít každej ve sbírce kočičí větvičku - to je mi jasný, ale že si troufneš jí mít o tolik lepší než já...to je na pováženou!!!

Pěkný!!

klarissa řekl(a)...

...tak má pocit, že tu svojí větev snažu....nebo si na ní půjdu hodit provaz...

Ramalka řekl(a)...

Lesano,
dik, ze jsi zas zavitala na diskuzi, hned jsme sem k Tobe letela teda klikala, pac vim, ze mas skvely oko na fotky, a pri kazde dalsi fotce padam na zadek, boooze chtela bych taky trochu toho Tveho talentu a lepsi fotacek. Uz jsme si Tvuj projekt 365 dala do oblibenych, Tvoje fotky jsou pastva pro oci. Chodim se sem uklidnovat a tise zavidet :-)