Sobota 16. února 2008 (foto 1)

Podlehla jsem davovému šílenství a do Projektu 365 jsem se zapojila taky. Je pravda, že tolik fotek už letos nestihnu, ani kdybych se moc a moc snažila... ale co už. V úvodním povídání mě docela pobavilo, že bych se denním focením měla stát lepší fotografkou... ha-ha-ha :o/ Co mi paměť sahá, tak jsem vždycky měla foťák a nejenom že jsem s ním věčně něco fotila (a později si fotky i sama vyvolávala), ale taky jsem svého času neustále ležela v knížkách o focení a snažila se vstřebat nějakou tu teorii. Ehm, blahodárného vlivu na mé fotovýkony jsem si nějak nepovšimla.


Když nad těmi moudrými knihami přemýšlím, nepamatuji si z nich vůbec nic... krom jedné jediné poučky - řezat, řezat, řezat. Nemyslím tím moje haranty, ale nadbytečná místa fotce. Třeba ořezat z fotky celou louku a ponechat si jenom jeden malilinkatý čtvereček s kvítkem pampelišky, protože ta jediná na louce stála za vyfocení... a zbytek nechť jde klidně do koše, protože akorát zabírá místo a nutí oči koukat tam, kam nemají.

OK, začít se má tím, co si člověk pamatuje a navíc jsem z digiscrapbooku zvyklá na čtvercový formát... nestyděla jsem se tedy hned první fotku malinko upravit v Photoshopu a ořezat na můj oblíbený čtverec, protože kdo by koukal na celé větve, když ten odkvetlý kvítek je na celém stromě to nejzajímavější... Mno, nepovedlo se mi to tak úplně, jak bych chtěla... ale já se fakt snažila :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


Tak, to je moje první fotka do projektu 365... a sama jsem zvědavá, jestli vydržím alespoň do 100 ;o)

4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Žjůůůva, tak tady budu dooost často - Lesano fotíš krásně a ještě navíc neotřelý věci - prííma!!! Jsem ráda, že jsi se zapojila!!

klarissa řekl(a)...

Krása....těším se na další....máš cit pro momenty, který já vůbec nevidím...

Anonymní řekl(a)...

Tak to je fakt nádhera, vidím že fotíš Lumíkem - asi nastavuješ ručně co? Já mám Lumíka od Vánoc, ale docela s ním bojuju.
Jsi fakt dobrá, že ses taky zapojila do projektu, já k tomu zatím nenašla odvahu, ale třeba jak se trochu poperu s tím fo'tákem dám se taky do toho. Hodně štěstí, vydrž, já se na tvoje krásné fotky určitě sem tam přijdu podívat. KatkaV

katth řekl(a)...

krasna! jako cervena snehova vlocka...