PF 2011

Já vím, že už jsem tu pravou dobu na vystavení PF-ka zaspala. Ale já za to v podstatě nemůžu. Mně připadá, že asi musím existovat v nějakém jiném časoprostoru či co. Nemohu se zbavit pocitu, že čas kolem mne běží daleko rychleji, než čas, ve kterém ŽIJI. Já si nějak neuvědomila, že UŽ je tady další rok. Já vlastně letos i tak nějak ignoruji tu zimu kolem mne a ani mi nepřijde, že už je vlastně prosinec... teda leden. Sníh vnímám jenom tak mimoděk, dotýká se jen velmi malé části mého mozku... a když v novinách čtu o kolapsu hromadné dopravy z důvodu sněžení a nesjízdnosti silnic, tak se upřímně divím, kdeže jsou ty nesjízdné silnice a neschůdné chodníky, já si je nějak nejsem schopná uvědomit... No ale zítra jdu opět po asi třech týdnech do práce, tak opravdu už musí být začátek ledna a já tedy opravdu zaspala tu vhodnou dobu na vystavení PF-ka... ale snad se toho tolik zas až tak nestalo? Chodí sem vůbec ještě někdo, když já osobně tady nebyla už rok?

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jo :) chodí - Mps

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, na jedné stránce jsem viděla vás dotaz ohledně balíčků z ponyclubu. Nevím jestli vám to ještě pomůže; nechtěla jsem se tam registrovat, jen vám poradit :-)

v pony clubu jsem byla hodně dlouho již od úplného začátku a nemohla jsem si ho vynachválit (samozřejmě jako dítě kdo by si stěžoval..). Už v něm sice nejsem alespon 2 roky, ale myslím si, že je to pořád stejné. Ceny se opravdu liší- já jsem to dělala tak, že jsem dva vynechala, třetí vzala (tak to koneckonců jde maximálně, po 3 vynechaných po sobě se členství automaticky ruší) a brala jsem vždy ty o 100kč dražší- speciální, ve kterém byly mnohem lepší věci.
Samozřejmě co je mínus tak je cena, ale 4 balíčky v roce se ještě daly. Odhlášení je samozřejmě naprosto jednoduché, prostě vám vyhoví... Ponymagazín mi chodil i tak, a za ten nic neplatíte, chodí vám zdarma když vynecháte balíček (doufám, že je to tak i teď) knížky jsou naprosto úžasné, když mi některá chyběla, prostě jsem si ji koupila od jiné členky, a naopak co se mi nelíbilo, prodala jsem. Je jen na vás, jestli uděláte dcerám radost, věřte, že já se těšila na balíčky a magazíny denno denně!! :-)
snad jsem poradila, Daniela :-)