Sobota 3. ledna 2009 (den 3)

Tak jo. Včera kurz kreslení začal, dneska skončil. Celé dva dny jsme si hezky kreslili, mám pocit, že nejčastěji asi svoji vlastní ruku. Nicméně včera jsme si vyzkoušeli též ucho, nos a vlasy... no a dneska jsme několik hodin strávili nad portrétem (oči a ústa nám byla vysvětlena tak nějak za pochodu v průběhu tvorby našeho hlavního díla... ale jsme všichni šikulky a zvládli jsme to).

Patřila jsem mezi slabší jedince a ze všeho nejvíc bych přivítala nějaké opakovací kurzy pro obzvláště velká střeva (jít na pokračovací kurz si zatím tak nějak netroufám... i když ne, že by mě nelákal)... ale i tak, obrázek mi sice dal zabrat... hodně zabrat... ale docela jsem ho zvládla, ne?

Porovnání s včerejším výtvorem
Serafin - tady jsem byla na kurzu



6 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Ja myslim ze super zlepseni oproti fotce pred tim - tam mne zaujali nejvice zuby :D

Veronika řekl(a)...

wow super

Lucka73 řekl(a)...

No, jestli takhle malje "kopyto", tak nechci vidět ty nadaný...

Dadouch řekl(a)...

Tyyyjo Ty jsi šikulka, jen zírám........

klarissa řekl(a)...

....jsi borec...

Jill řekl(a)...

čumim jak umim, jsi jednička
(můžeš si jít sednout na Karlův most)