Sobota 17. ledna 2009 (den 17)

Verča dneska měla se skautem jakousi hru v centru Prahy. Chtěla, abych jí jela s ní, tak jo, beztak jsem byla zvědavá... Asi jsem to neměla dělat

Skřeti byli rozděleni do skupinek, dostali mapu, foťák a byli vypuštěni do tmy, aby běhali po městě a plnili úkoly. Pochopila jsem jediné - měli vyfotit fantoma s kloboukem na hlavě... ostatní úkoly šly tak nějak mimo mne. Nu, zanechala jsem Verunku svému osudu a v klidu odjela domů - konečně, daně řádně platím, tak proč snad není důvod, aby mi policajti odmítli pomoc najít dítě v uličkách staré Prahy, že jo...

Nu, vrátili se všichni... i když Zbyněk tedy vystál u tramvaje důlek, že se jich dočkal, měli notné zpoždění. Prý jim tak dlouho trvalo snědení dortu coby výhry... ale čert jim věř, určitě nemohli najít cestu nazpátek


0 komentářů: