Neděle 25. ledna 2009 (den 25)

Já byla s nemocným Hynkem doma, Zbyněk byl se zdravými holčičkami na výletě... a když jsem si pak prohlídla jejich fotky, tak mi došlo, co že mi to v práci tak chybí. Kočky. V Motole jsme vždycky mívali spoustu toulavých koček, ale uběhlo osm let... a já od podzimu nepotkala jedinou A to dřív bývalo normální, že jsem si cestou z noční třeba koupila koblihu a než jsem došla k vrátnici a stihla si ji sníst, nějaký kočičí tuláček ji na mně vyloudil... aby pak po posledním soustu na mne hodil uražené oko a kráčel hledat jinou oběť vhodnou pro žebrání...

Nu, pro dnešek s fotkami končím, pokračování někdy příště.


2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Tak kočičák je dokonalý, hlavně ta první fotka, to jsi u toho ležela ne? :o))))))))))

Lucka73 řekl(a)...

Ta první je fakt dokonalá :o))))