Čtvrtek 2. října 2008 (den 229)

Sice nejsem zrovna příznivcem různých tabletek, kapslí, sirupů, kapek a dalších výrobků farmaceutického průmyslu, nicméně tuhle jsem si jednu krabičku koupila. 60 kapslí + dalších 30 k tomu zdarma, no nekup to :oP Cosi na zlepšení paměti, z jinanu dvoulaločného, má se to užívat minimálně dva měsíce. Tak to užívám, užívám, už ty dva měsíce skoro mám... a sleduji, že se se mnou začínají dít divné věci. Jako třeba že zapomenu tašku s věcmi v autobuse a musím pak s dětmi honem rychle utíkat dvě zastávky na konečnou, abych si ji vyzvedla nazpátek. Nebo že vypustím děti u školy pod kaštan, zaskočím do šatny pro Verunku a pak jsem schopná s ní klidně jít domů a po Hynkovi s Ladou ani nevzdechnout. Jdu do obchodu pro tři věci, přitáhnu jich plnou tašku... jenom z těch tří potřebných jsem si nevzpomněla ani na jednu... Tak a teď jsem z toho všeho zmatená a nevím - byla jsem taková vždycky, akorát že teď se mi prokrvil mozek tak, že už jsem schopná si to aspoň uvědomovat... nebo snad na mne ty malé zelené potvory účinkují obráceně a díky nim co můžu, to zapomenu?
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

1 komentářů:

Jill řekl(a)...

Pěkná úvaha. O nějakých práškách na zlepšení paměti jsem uvažovala, ale po tom co jsem si přečetla tenhle příspěvek si to ještě raději rozmyslím.