Úterý 9. září 2008 (den 206)

Posledních osm let, co jsem byla doma s dětmi, jsem zdravotnictví vyměnila za účetnictví. Poslední dobou jsem se už do práce hodně těšila, nějak jsem měla pocit, že těch papírů se na mne už valí nějak hodně, je čas na změnu, hurá za dětičkami.... jenže to jsem ještě netušila, jaké převratné změny v ošetřovatelství nastaly. Nemluvím o odborných postupech, ty mi přijdou víceméně stejné... akorát se kolem nich teď tak nějak vyplňuje víc formulářů :o/ Uf, a navíc se pracuje nejenom s papírovou dokumentací, ale též z elektronickou a upřímně - v programu se zatím pořádně neorientuji... ale zato se doma účto hysterickým mlácením do kláves pokouším přimět, aby reagovalo na stejné klávesové zkratky, jaké mě učily holky v nemocnici... :o/ Uááááá!!!!
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: