Čtvrtek 7. srpna 2008 (den 174)

Jsme venku, je tu fajn, celý den se jenom tak touláme po lesích, máme naplánovaných nějakých plus mínus padesát kilometrů na 4 dny, takže mám spoustu času se každou chvíli zakecat s nějakým pišišvorem... docela mi to jde, například slepýše jsem přinutila vypláznout jazyk teprve poté, co jsem na něj sama začala syčet :o)

Nejradši mám ovšem tohoto malého pavoučka - skákavku. Je to malý prtě a mám před ním děsný respekt - člověk by nevěřil, jak moudrý pohled v očích má. Když si chvíli koukáme z očí do očí, začínám být z jejího pohledu vždycky dost nesvá, protože... no, ani nevím proč. Snad z ní cítím inteligenci, která mě děsí. Bojím se pavouků, zvlášť těch, co se nedrží na své pavučině a klidně si skáčou, kam je zrovna napadne. He, ovšem pavouček na mém snímku mi připadá jak mrňatá osminohá gorila :o)

No a abyste neřekli, přidávám ještě svoji fotku. Když už se tedy má do Projektu pravidelně vkládat...

Další fotky z výletu:
http://lesana2311.rajce.idnes.cz/Jizni_Cechy/#album
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)




1 komentářů:

Jill řekl(a)...

pavouk nemá chybu, užovka super, ty taky