Sobota 30. srpna 2008 (den 196)

Tak jsem otevírala poštu, kterou jsem si včera vyzvedla a mimo jiné mi přišla i opencard. Ne, že bych o ni stála, mně osobně v tuto chvíli přináší maximálně tak problémy, ale pražský dopravní podnik se rozhodl, že se vykašle na své věrné zákazníky a zrušil roční předplatní kupon v papírové podobě. Kdo o něj i nadále stojí, musí si pořídit tuhle čipovou kartičku. Mně je v podstatě celkem jedno, jestli mám v tašce klasickou legitku nebo tuhle, akorát že tyhle kartičky zařizuje a kupony na ně nahrává celkem málo míst a co jsem tak minulý týden koukala, už se na nich začínají tvořit fronty :o( Ale proč jsem ji vyfotila do projektu - fakt mě šokovalo, když jsem společně s ní z obálky vytáhla i papírový lístek, který musím neustále nosit s sebou, abych ho ve chvíli, kdy zjistím nefunkčnost kartičky, okamžitě popsala a označila ve strojku :oO Nj, modernizace... ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: